just farhad majidi

just farhad majidi

dar footballe emrooz har kas az taassob harf bezanad hame be oo mikhandan...ama man hazeram hameye donia behem bekhandan vali havadaranam ashk narizan...

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 141266
تعداد مطالب : 141
تعداد نظرات : 674
تعداد آنلاین : 1



خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


صدایاب

اینم عکسای کنسرت فرزادفرزین باحضورخودم!

ازهمه فوتبال دوستان عزیزمعذرت میخوام بابت اپ های غیرفوتبالیم!قول میدم دریه فرصت مناسب به شدت جبران کنم!حیفم اومداین عکسای نازوخوشگلو(البته این نظرمنه ها)واسه شمانذارم!کنسرت بی نظیربود!ومثل همیشه پرازجمعیت!بااینکه فرزادازاون دسته خواننده هائیه که زیادکنسرت میذاره اماخداروشکرهمه سانس هاپره!به طورمثال دیشب بااینکه دوسانس بودو4و13و14اسفندبازهم کنسرت داره اما سانس دوم دیشب حتی یه صندلی خالی هم نداشتیم!خستگی روازتوی چشماوقیافش میشدخونداماهیچی کم نذاشت!پرازانرژِی!17تاترک اجراکرد!باقطعه (دوریت)شروع کرد!منم مثل همیشه تادیدمش زدم زیرگریه!اصلادیشب یه چیزدیگه بود!مثل دیوونه هابااهنگای شادش هم گریه میکردم هم دست میزدم!جالبه!نه؟لباس وتیپش مثل همیشه بی نظیربود!یه چیزدیگه واونم اینکه خیلی سعی کردم ازش امضابگیرم وباهاش عکس بگیرم که نشد!خلاصه اینکه جای تک تکتونوخالی کردم دوستای گلم!اینم عکسا:

 

الهی قربونش برم!

درحال اجرای اهنگ صلح جهانی!

وایییییییییییی!

اینجاحسابی میشه خستگیشودید!

 

 

فرزادوحسام نواب صفوی!

درحال اجرای اهنگ راه من که مربوط به جبهست!سنگرهای روی صحنه گویای همه چیزه!

اوخییییییییییییییییی!

 ینم یه مصاحبه قدیمی اماجالب:

 

اسم پدرتون:محمد

 

 

کی آلبومت به بازار مییاد:درست مشخص نیست اما به احتمال زیاد اواسط دی ماه(که افتاد عید)

چند تراک داره:۱۶ تراک(شد ۱۵ تراک)

فیلمتون کی به بازار میاد:عید.......البته به احتمال زیاد

دوست دختر داری:نخیر

اهل مشروب خوردن هستی:نه اصلا..اصلا...یه آدمه ورزش کار نمیتونه مشروب بخوره...اگه بخوره فورمش بهم می ریزه.تازه من اصلا از این کار ها خوشم نمیاد

اهل دود چی؟هستی:یعنی چی؟منظورت رو نمیفهمم (در این جور مواقع صدا نمیرسه)   

منظورم سیگار و قیلون و.......:نه نه اصلا.......بازم میگم من ورزش میکنم

IDتون چیه:IDمن خیلی بدردتون نمیخوره چون خیلی وقت نمیکنم بهش سر بزنم .....همون ایمیل خیلی بهتره......ولی خوبIDمنFARZAD_POPMUSICهستش

توی اسم ها کدوم رو بیشتر دوست داری:مریم.........اسم مادرمه

دوست هاتون کیا هستن:مهدی فلاحی،کیوان ملک مطیعی،مسعود زارع،محسن چاوشی

تا حالا به کسی ابراز عشق کردی ؟یا تا حالا کسی به تو.....:خوب بله واسه همه این اتفاق ممکنه بیفته حتی خود شما........منم مثل بقیه...هر دو صورتش

رنگ مورد علاقتون:قرمز

شایعه شده با شخصی به نام شیوا نامزدی کردی ......صحت داره:خوب که خودتم میگی شایعه شده.... اصلا کسی که من رو دوست داره نباید به این حرف ها توجه کنه........

بله ،خوب ولی واسه ی خیلی ها مهمه:به اون خیلی ها بگم من هروقت خواستم ازدواج کنم حتما خودم به همه خبر میدم........در ضمن اونهایی که این حرف هارو باور میکنن و یا این حرف هارو میزنن هوادار های من نیستن

آهنگ های مورد علاقتون:من و تو .....چتر شکسته

دست راستی دیگه .....نه:بله دست راستم

فیلم جدید:اگه خدا بخواد قراره توی یه فیلم دیگه بازی کنم ........البته هنوز قطعی نیست برای همین هم اسم نمی برم

اگه به خواستگاریه یه دختر بری و اون بگه باید خوانندگی رو کنار بذاری تا من باهات ازدواج کنم و تو هم اونو خیلی دوست داشته باشی چی کار میکنی:ترکش میکنم

چی؟.....یعنی به همین راحتی؟.......خوب عشقت چی میشه؟......:عشق من خوانندگیه هیچ چیز رو بیش از این دوست ندارم

یعنی حاظری به خاطر خوانندگی همسرتو ترک کنی؟:خوب..اا....ببین زود جواب نده یه لحظه خودت رو تو اون شرایط بذار.....

(بعد از چند ثانیه):خوب .......ااا........دیگه دیگه

نمایشگاه موبایل چی صحت داره:نه...چون من تو  یکی از مجله ها سه تا گوشیم رو برده بودم شایعه کرده بودند فرزاد نمایشگاه  موبایل داره ...........

رقص بلدی:هان؟چی؟متوجه نمیشم

رقص....رقصی که توی مجالس میکنن:هان....منظورت رقص ایرانیه یا.........

مگه خارجی هم بلدی:نه..نه منظورم این بود که اونطوری ایرانی بلد نیستم......ولی یکسری حرکاتی که واسه ی شو هام انجام میدم بلدم که فکر نمیکنم بشه اسمشو گذاشت رقص....

نقشت تو فیلم  پسران اجری چی بود:یه خواننده به اسم صفا

شنیدم بازیگره تعقیب مهناز افشاره......درسته:نه تعقیب هنوز ساخته نشده

می دونم یعنی قراره باشه:نه ......بازیگر تعقیب هنوز مشخص نشده

بد ترین شایعه در باره ی خودت:شایعات شخصی

شغل دیگه ای به جزء خوانندگی:آهنگسازی و تنظیم توی استدیو

غذای مورد علاقت توی غذاهای خونگی:قرمه سبزی

خداحافظی:گریه در یک غروب

خوب خیلی ممنون.........ببخشید مزاحم شدم و وقتتون رو گرفتم...........خواهش میکنم

خداحافظ..............



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت21:26---4 اسفند 1391
نه بابا چرا دروغ بگمپاسخ:اهان ازاون نظر؟دعواواینا؟سیمین؟

فاطمه
ساعت17:07---3 اسفند 1391
بابا مگه چی گفتم خیلیم خوبه!

من به چیزیایی که خوبه میگم تو حلقم (هیچ وقت برای مسخره کردن نگفتم)پاسخ:مدیونی اگه دروغ بگی!


فاطمه
ساعت15:21---2 اسفند 1391
به قول معروف استیلت تو حلقم فرزادپاسخ:چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟مگه چشه؟سلوووووووووووووط شوخی موخی ندارما!!!

sheyda
ساعت13:24---29 بهمن 1391
پانیذجون تونستی آپلودکنی عزیزم؟

موج 88.5و88.0جفتش یکیه....رادیوجوان....الانم برنامه دارن؟
پاسخ:نه عزیزم حجمش خیلی بالاس!خب پس اگه همونه که دیگه همونه!نه به مناسبت همون جشنواره فیلم فجربودبرنامشون!تووبلاگ طرفدارای علی ضیابگردی لینکاش پیدامیشه!من میگردم!


ياسمين
ساعت22:10---28 بهمن 1391
به به پس چه كنسرتى بوده !!!!!! اين عكسا كه گذاشتى ماله ديشبه ؟؟؟؟ مصاحبش هم خيلى باحال بود
پاسخ:


ياسمين
ساعت22:10---28 بهمن 1391
به به پس چه كنسرتى بوده !!!!!! اين عكسا كه گذاشتى ماله ديشبه ؟؟؟؟ مصاحبش هم خيلى باحال بود

الیسا
ساعت21:47---28 بهمن 1391
اخی ..ایشالله همیشه خوش باشی منم احسان خواجه امیری رو خیلی دوس دارم هر وقت میرم همین حس های تو رو دارم ...شاد باشی گلم پاسخ:مرسی عزیزم....

sheyda
ساعت17:00---28 بهمن 1391
پانیذجان این مصاحبه برای کی بوده تقریبا؟

جالب بود......ولی فک کنم اون سواله که پرسیده:اهل دود و....هستی یانه؟رو راست گفته آخه واسه صداشون خوب نیس...خش دار میشه...پاسخ:اره بابا...اصلامعلومه که نیست!قبل ازالبوم شانس...واسه سه چهارسال پیش!


sheyda
ساعت16:46---28 بهمن 1391
عکسات خیلی خیلی نازبودن عزیزم....

اتفاقاخیلی ام خوبه که هرچندوقت یه بار برای تنوع پست غیرفوتبالی بذاری....

عزیزم یعنی خودجواد تورادیوباعلی ضیامصاحبه کرد؟؟

اگه بتونی واسم آپلودش کنی که فوق العااااااده ازت ممنون میشم.....امااگرم نشد......فقط لطف کن بگو چه تاریخی؟وچه موجی؟(که مسلماموج 88.5بوده)

یاعلی...
پاسخ:نه عزیزم موج88.0 یعنی رادیوجوان برنامه شبهای نقره ای...یه مصاحبه کوتاه چنددقیقه ای!چشم...تمام تلاشمومیکنم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: paniz تاريخ: شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

خیلی ساده وبی مقدمه چینی...خوش اومدین!!امیدوارم باراول واخری نباشه که به این وبلاگ سرمیزنین!!!

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to tiamabi1355.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com